Frågor och svar
Information
Den här webbplatsen behöver lagra så kallade kakor (cookies) på din dator för att fungera. De finns två typer av kakor, temporära och permanenta. De kakor som den här webbplatsen behöver är av temporär natur och rensas bort när du stänger din webbläsare. För att kunna lagra undan att du accepterar kakor måste webbplatsen dock skapa en permanent kaka för den här webbplatsen för att lagra att du accepterar användning av kakor även vid kommande besök hos oss. För att kunna använda webbplatsen behöver du acceptera att vi lagrar undan kakor på din dator.
Det här är vanliga frågor till oss. Kanske är det samma frågor som du har? I så fall hittar du svaren här!
-
-
Hur säger jag upp min lägenhet/parkering?
-
-
Samtliga hyresavtal måste sägas upp skriftligen. Enklast är att du fyller i en uppsägningsblankett och lämnar in till Kundtjänst eller skickar till oss via post. Blanketterna hittar du här. Tänk på att uppsägningstiden för lägenheter, förråd och garage är 3 månader medan uppsägingstiden för parkering är 1 månad.
-
-
Hur gör jag adressändring vid flytt?
-
-
När du flyttar ska du anmäla din nya adress till Skatteverket – det är kostnadsfritt. Vill du att posten under en viss tid automatiskt ska skickas vidare till din nya adress (eftersändning) kostar det extra. Du kan göra anmälan om flytt och eftersändning av post på Svensk adressändrings hemsida, www.adressandring.se.